Seznamte se s nejnovějším členem rodiny „Lush Giving“. Nahatý tuhý krém Charity Pot Coin je hebounké máslové zvláčňující pohlazení, které rozmazluje pokožku a zároveň zanechává pozitivní stopu v celém hodnotovém řetězci. Možná se zdá malý, ale je šikovný! Je napěchovaný výživnými ingrediencemi pocházejícími od zemědělských kolektivů po celém světě, které k produkci vysoce kvalitních surovin využívají metody agroekologie a permakultury, takže mají příznivý vliv na ornou půdu, lesy i lidské životy.
Od jeho představení roku 2007 bylo díky našim zákazníkům prostřednictvím krému Charity Pot věnováno malým organizacím a spolkům po celém světě přes 53 milionů liber (cca 1,6 miliardy Kč). Z každého prodaného kelímku Charity Pot putuje 100 % ceny (bez DPH) na podporu drobných organizací, sdružení, kampaní a dalších dobročinných projektů, které se snaží prosadit skutečnou změnu, ale často obtížně získávají prostředky odjinud. Charity Pot se prodává ve 35 zemích po celém světě, což zahrnuje práci místních koordinátorů v každé zemi.
Lush
V České republice a na Slovensku bylo doposud (od uvedení v roce 2014) prostřednictvím Charity Pot vybráno a věnován přes 3,5 mil. Kč. Podpořeno bylo zatím přes 55 organizací a projektů.
„Jsem moc ráda, že stojím u projektu Charity Pot v České republice od samého začátku. Za tu dobu jsem se setkala s opravdu zajímavými lidmi a velkým množstvím různorodých projektů. Je skvělé vidět, co všechny podpořené organizace dokázaly a jak dlouhou cestu urazily. Sledovat, jak se z malých projektů stávají organizace, které např. pomáhají měnit zákony, přicházejí s novými a novými kampaněmi a stále bojují za lepší svět, je pro mě opravdu inspirující.“ Bára Hranoš, PR & Charity Pot koordinátor, Lush ČR.
Lush
„Charity Pot není v „ekosystému” Lush Giving sám. Existuje mnoho dalších filantropických pilířů, prostřednictvím kterých podporujeme zapálené lidi a projekty po celém světě. Jedná se konkrétně o pět pilířů: Charity Pot, Výroční ceny, Re-Fund & Spring Prize, Lush Prize, Darování potřebným a Produkty ke kampaním. Od roku 2013, kdy jsme zavedli tento pilířový systém, jsme darovali více než 62 milionů liber.“ Ruth Andrade, Head of Environment, Lush.
Lush