Praha, 8. února 2019 – Společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce vozů značky Porsche do České republiky, spouští novou komunikační kampaň s názvem „DNA vítězů“. Cílem kampaně, která vznikla ve spolupráci s agenturou Fairy Tailors, je oslovit potenciální zájemce o luxusní SUV.
Porsche
„Segment luxusních SUV patří mezi významné pilíře úspěchu značky Porsche na českém trhu, zároveň však spatřujeme velký potenciál pro další rozšiřování naší klientely,“ říká Mgr. Zuzana Joklová, PR a marketing manažerka Porsche Inter Auto CZ. „Proto chceme novou komunikační kampaní oslovit nové skupiny zákazníků a otevřít jim brány do světa výjimečných zážitků z jízdy za volantem vozů Porsche. Základem DNA všech našich modelů, včetně luxusních SUV, je úzké propojení s motoristickým sportem i zřetelná návaznost na naši bohatou historii s mnoha legendárními modely. Právě na těchto dvou aspektech je postavena naše nová komunikační kampaň připravená agenturou Fairy Tailors.“
Porsche
Koncept nové komunikační kampaně „DNA vítězů“ vychází z myšlenky, že v každém automobilu Porsche je ukryto srdce slavných závodních vozů proslulé stuttgartské značky. „Kampaň DNA vítězů poukazuje na fakt, že i v luxusních SUV Porsche dřímá odkaz ryze sportovních vozů této značky. K tomu využíváme srovnání se slavnými historickými modely, které se ve vizuálech objevují v odrazu na silnici,“ vysvětluje Marek Nieslanik, kreativní ředitel agentury Fairy Tailors.
Lehce provokativní vyznění nové kampaně navazuje na způsob komunikace značky v legendárních kampaních minulého století. Nová kampaň „DNA vítězů“ poběží během celého měsíce února a zahrnuje jak propagaci prostřednictvím online médií, tak i v printu.