Fenomenální úspěch GLACÉAU smartwater započal v roce 2006 v USA, odkud se tato prémiová značka rozšířila na další trhy, včetně Velké Británie, kde byla představena před čtyřmi lety. Mimo Českou republiku bude nyní uvedena také na Slovensku, v Rakousku, Maďarsku, Rumunsku, Chorvatsku, Srbsku a Rusku. Společnost Coca-Cola, které na český trh novou značku uvede začátkem května věří, že se stane hitem mezi prémiovými značkami vod po celé Evropě.
Smartwater Jennifer Aniston
GLACÉAU smartwater vzniká proměnou přírodní minerální vody na páru, její kondenzací a obohacením o minerály, které jí dodávají jedinečnou, čistou a svěží chuť. Charakteristicky hladká lahev byla vytvořena s důrazem na minimalistický design a čistou grafiku. Voda tak nejen skvěle chutná, ale i vypadá. Globální ambasadorkou GLACÉAU smartwater je Jeniffer Aniston, v lokální kampani ji doplní Monika Marešová, kterou pro tuto příležitost nafotil uznávaný český fotograf Benedikt Renč. “Smartwater znám ze zahraničí a jsem ráda, že je teď v Česku. Hydratace v podobě vody je velmi důležitá a nedokáže ji nahradit žádný krém. Tělo a pleť se vám za její přísun odvděčí správným fungováním,” uvedla Monika Marešová.
GLACÉAU smartwater
what makes smartwater so smart? | smartwater
GLACÉAU smartwater bude v prodeji již začátkem května a bude dostupná ve dvou baleních
o objemu 600 ml a 1,1 litru. Bližší informace naleznete na stránkách: https://www.instagram.com/smartwater_cz/ a https://www.facebook.com/smartwaterczech.